MERKEZ ADANA ŞUBE ANKARA ŞUBE ANTALYA ŞUBE BURSA ŞUBE DENİZLİ ŞUBE DİYARBAKIR ŞUBE ESKİŞEHİR ŞUBE GAZİANTEP ŞUBE İSTANBUL ŞUBE İZMİR ŞUBE KOCAELİ ŞUBE MERSİN ŞUBE SAMSUN ŞUBE TRABZON ŞUBE

· 

GENEL

· 

SMM

· 

ÜYELİK İŞLEMLERİ

· 

MİSEM

· 

EMO E-POSTA

· 

FERDİ KAZA SİG.

· 

İMZA YETKİSİ

· 

ENERJİ VERİMLİLİĞİ

· 

SORUN SÖYLEYELİM

· 

ENERJİ KİMLİK BELG.

· 

ENAZ (ASGARİ) ÜCRETLER

· 

YAPI DENETİM

· 

E-İMZA

· 

MESLEKİ SORUMLULUK SİGORTASI

· 

LPG SORUMLU MÜDÜRLÜK

· 

EMBK

· 

KVKK

BEDAŞ, TÜM BAĞLANTI TALEPLERİNİ DİJİTAL ORTAMDA ALACAK (HURRİYET.COM.TR)


YAZILI BASINDA ODAMIZ


 
Boğaziçi Elektrik Dağıtım AŞ (BEDAŞ) tüketicilerin bağlantı taleplerini zamanında karşılayabilmek için `Enerji Talep Değerlendirme Sistemi`ni yeniden yapılandırdı. Bu yöndeki tüm talepler artık dijital ortamda alınacak.
 

BEDAŞ‘tan yapılan açıklamada, İstanbul‘un Avrupa Yakası‘nda tüketicilerden her yıl 175 bin ile 200 bin arasında bağlantı talebi alındığı belirtildi.

BEDAŞ‘ın bu talepleri zamanında karşılamak ve ihtiyaç duyulan yatırımlara standart getirmek amacıyla harekete geçtiği, bu amaçla "Enerji Talep Değerlendirme Sistemi"nin yeniden yapılandırıldığı ifade edildi.

Bu sayede, tüketicinin elektrik dağıtım sistemine ne zaman bağlanacağını ve kendi yasal yükümlülüklerini doğrudan BEDAŞ‘tan öğrenebileceği, tüm bağlantı taleplerinin www.bedas.com.tr sayfası üzerinden dijital ortamda alınacağı bildirildi.

Yeni dönemde, mevzuat gereği tüketici adına başvuru sürecini yürüten Elektrik Mühendisleri Odası ve Elektrik Teknisyenleri Odası temsilcilerinin yaşadığı sıkıntıların da giderileceği belirtildi.

Açıklamada değerlendirmelerine yer verilen BEDAŞ Genel Müdürü Murat Yiğit, bölgelerinde 5 milyonun üzerinde aboneye hizmet verdiklerini ifade etti.

Enerji talebinde bulunan tüketicilerin dağıtım sistemine ne şartlar ve ne zaman bağlanacaklarına ilişkin sıkıntıları gidermeyi amaçladıklarını vurgulayan Yiğit, şunları kaydetti:

"Ayrıca bu aşamalarda tüketiciye bağlantıya ilişkin yatırım maliyetlerini yansıtmamayı da hedefliyoruz. BEDAŞ olarak talep sahiplerinin de istemesi durumunda gerekli tüm tesisleri kendimiz yapıyoruz. Böylece talep sahiplerine daha hızlı, şeffaf ve standarda uygun hizmet sağlanmış olacak. 2018 yılı için 412 milyon lira olan toplam yatırım miktarımızı tüketiciden gelen bağlantı taleplerine göre artıracağız."

(HURRİYET.COM.TR; 18.01.2018)

 

Bağlantılar

www.hurriyet.com.tr/bedas-tum-baglanti-taleplerini-dijital-ortamda-alacak-40713907
 


TELE 1- SABAH PUSULASI

28.03.2024
 


Çok Okunanlar


DEPREMZEDEYE DEĞİL ENERJİ ŞİRKETLERİNE DESTEK

KTMMOB EMO YENİ YÖNETİM KURULU BELİRLENDİ

SİNOP NÜKLEER GÜÇ SANTRALI İNADINDAN VAZGEÇİLMELİDİR   

TELE 1- SABAH PUSULASI

EMO HASAN BALIKÇI ONUR ÖDÜLÜ’NÜN SAHİBİ MÜCELLA YAPICI OLDU

EMO, SİNOP NGS NAZIM İMAR PLANI İÇİN İPTAL DAVASI AÇACAK (BAŞKENT GAZETESİ)

GÜNEŞ VAR ETTİ, SANTRALI YOK EDECEK (BİRGÜN)

NİTELİKLİ YAĞMA (GÜNLÜK EVRENSEL)

EMO: SİNOP NGS PROJESİNDEN VAZGEÇİLMELİ (ENERJİGUNLUGU.NET)

YAPICIYA EMO`DAN ÖDÜL, TÖREN 26 NİSAN`DA (CUMHURİYET)

Okunma Sayısı: 38


Tüm Yazılı Basında Odamız

Sayfayı Yazdır



 
Oda aidatlarınızı kredi kartınızla güvenli bir ortamda ödeyebilirsiniz.
ÜYE HAKLARI VE GÜVENLİ AİDAT ÖDEME
 

COPYRIGHT © 2005-2024 TMMOB ELEKTRİK MÜHENDİSLERİ ODASI GENEL MERKEZİ
IHLAMUR SOKAK NO:10 KIZILAY/ANKARA
TEL: +90 (312) 425 32 72 (PBX) - FAKS: +90 (312) 417 38 18

KEP ADRESİ : emo.merkez@hs01.kep.tr


Diğer birimlerin iletişim bilgileri için tıklayınız

 
 
Key Yazılım Çözümleri A.Ş.