|
 |
NÜKLEER SANTRAL İSTEMEDİĞİMİZİ AKP İKTİDARINA NASIL ANLATMALI? 02.08.2012 |
| |
 | |
| |  |
|
 |
ELEKTROMANYETİK KİRLİLİK BOYUT DEĞİŞTİRDİ 26.06.2012 |
| |
 | Baz istasyonlarının şehir dışına taşınmasına yönelik karar ile ilgili Elektrik Mühendisleri Odası yazılı bir açıklama yaparak, halk sağlığını korumaya yönelik gerekli önlemlerin alınması konusunda yetkilileri uyardı. Açıklamanın tam metnine ve Elektromanyetik Alanlar ve Etkileri Çalışma Grubu`nun ayrıntılı çalışmasına yazımızın devamından ulaşabilirsiniz.
|
| |  |
|
 |
DEPREM HARİTASINA NÜKLEERİN KİRİ BULAŞTI 22.06.2012 |
| |
| Nükleer Karşıtı Platform, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı‘nın Yeni Diri Fay Haritası ile nükleer santralın yapılacağı Akkuyu‘nun fay hattında yer almadığı açıklamasına tepki gösterdi. Bölgede deprem riski olmadığı etkisi yaratılmasına yönelik yanıltıcı girişimlere karşı NKP‘nin son gelişmeleri değerlendiren yazılı açıklamasının tam metnine yazımızın devamından ulaşabilirsiniz.
|
| |  |
|
 |
YENİ ÇERNOBİLLER İSTEMİYORUZ! 27.04.2012 |
| |
 | |
| |  |
|
 |
ELEKTRİK FATURALARINDAKİ ADALETSİZLİK: HORMONLU FATURALAR 01.12.2011 |
| |
 | |
| |  |
|
 |
DOĞU KARADENİZ BÖLGESİ HES TEKNİK GEZİSİ RAPORU AÇIKLANDI 01.09.2011 |
| |
 | Elektrik Mühendisleri Odası (EMO) Yönetim Kurulu, basın toplantısı ile “Doğu Karadeniz Bölgesi HES Teknik Gezisi Raporu”nu açıkladı. Raporun sunumunu yapan EMO Yönetim Kurulu Yazmanı Erdal Apaçık, bölgedeki HES projelerinde kamu denetiminin olmamasını eleştirirken, can suyundan, balık geçitlerine, inşaat hafriyatından, dağıtım ve iletim bağlantı sorunlarına, şirketlerin azami kar amacıyla kuralsız çalışmalarına, işyerlerinde taşeronlaşmaya varıncaya kadar uzanan tespitleri ortaya koydu. |
| |  |
|
 |
12 HAZİRAN`DA NÜKLEERE KARŞI ÇIKMAYANA OY YOK 14.06.2011 |
| |
 | |
| |  |
|
 |
YENİ ÇERNOBİLLERE HAYIR 26.04.2011 |
| |
 | |
| |  |
|
 |
NÜKLEER SANTRAL İSTEMİYORUZ! 28.03.2011 |
| |
 | |
| |  |
|
 |
5 YILDIR BEKLETİLEN ELEKTRİK İÇ TESİSLERİ YÖNETMELİĞİ YÜRÜRLÜĞE KONULMALI…
EMO’DAN ENERJİ BAKANLIĞI’NA YANGIN UYARISI 05.10.2010 |
| |
 | Elektrik Mühendisleri Odası (EMO), hastane gibi toplu yaşam alanlarında çıkan yangınlar üzerine Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı’nı bir kez daha uyardı. EMO tarafından Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı’na bugün (1 Ekim 2010) gönderilen yazıda, 5 yılı aşkın bir süredir bekletilen Elektrik İç Tesisleri Yönetmeliği’nin bir an önce yürürlüğe konulması istendi. Konuya ilişkin basın bültenimizin tam metnine yazımızın devamından ulaşabilirsiniz. |
| |  |
|
 |
TÜRKİYE'DE NÜKLEER SANTRAL OLMAMASI BİR ŞANSTIR! 25.06.2010 |
| |
 | |
| |  |
|
 |
ÇERNOBİL BİR DAHA ASLA! 26.04.2010 |
| |
 | |
| |  |
|
 |
NÜKLEER - BASIN AÇIKLAMASI 07.08.2009 |
| |
 | |
| |  |
|
 |
BASIN BÜLTENİ 17.06.2009 |
| |
 | |
| |  |
|
 |
ÇERNOBİL'İ UNUTMA! GELECEĞE SAHİP ÇIK! 27.04.2009 |
| |
 | |
| |  |
|
 |
TERMİK SANTRALLAR MI YÜKSELECEK? GÜNEYE GİDERKEN... 13.03.2009 |
| |
 | |
| |  |
|
 |
BASIN AÇIKLAMASI 20.02.2009 |
| |
 | |
| |  |
|
 |
AKP, BASKI ORTAMINI KİŞİLERDEN KURUMLARA DOĞRU GENİŞLETİYOR… EMO’DAN BAŞBAKAN’A YANIT 02.12.2008 |
| |
 | Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Kızılcahamam'da düzenlenen AKP İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'nda meslek odalarına yönelik suçlamalarına Elektrik Mühendisleri Odası Yönetim Kurulu bugün yazılı bir basın açıklaması yaparak tepki gösterdi. Açıklamada, "Erdoğan, bu ülkede yıllarca eğitim görerek yetişen mühendis, mimar ve şehir plancılarını suçlarken, hukuk devletini de hiçe saydığını bir kez daha göstermiştir" denildi. Basın açıklamasının tam metnine yazımızın devamından ulaşabilirsiniz. |
| |  |
|
 |
ELEKTRİK ZAMLARINA VE ÖZELLEŞTİRMELERE HAYIR! 26.09.2008 |
| |
 | |
| |  |
|
 |
NÜKLEER İHALEYİ DURDURUN! 23.09.2008 |
| |
 | Adana Nükleer Karşıtı Platform 24 Eylül 2008 tarihinde yapılacak Nükleer Santral ihalesine karşı 23 Eylül`de Adana Tabip Odası`nda bir basın açıklaması gerçekleştirdi. Platform adına EMO Adana Şube Başkanı Mehmet MAK`ın okuduğu basın açıklamasının tam metnine yazımızın devamından ulaşabilirsiniz. |
| |  |