MERKEZ ADANA ŞUBE ANKARA ŞUBE ANTALYA ŞUBE BURSA ŞUBE DENİZLİ ŞUBE DİYARBAKIR ŞUBE ESKİŞEHİR ŞUBE GAZİANTEP ŞUBE İSTANBUL ŞUBE İZMİR ŞUBE KOCAELİ ŞUBE MERSİN ŞUBE SAMSUN ŞUBE TRABZON ŞUBE

· 

GENEL

· 

SMM

· 

ÜYELİK İŞLEMLERİ

· 

MİSEM

· 

EMO E-POSTA

· 

FERDİ KAZA SİG.

· 

İMZA YETKİSİ

· 

ENERJİ VERİMLİLİĞİ

· 

SORUN SÖYLEYELİM

· 

ENERJİ KİMLİK BELG.

· 

ENAZ (ASGARİ) ÜCRETLER

· 

YAPI DENETİM

· 

E-İMZA

· 

MESLEKİ SORUMLULUK SİGORTASI

· 

LPG SORUMLU MÜDÜRLÜK

· 

EMBK

· 

KVKK

KOÇ SİSTEM BİLGİ VE İLETİŞİM HİZMETLERİ A.Ş. MÜHENDİS ALIMI



 
Değerli Üyelerimiz, İşsiz üyelerimize destek çağrımıza dönüş yapan Koç Sistem Bilgi ve İletişim Hizmetleri A.Ş. mühendis alımı yapacaktır.
 

 

Aşağıdaki şartları sağlayan adayların aşağıdaki link üzerinden  başvuru yaptıktan sonra mutlaka Şubemize bilgi vermeleri gerekmektedir.

https://www.kariyer.net/is-ilani/koc-sistem-bilgi-ve-iletisim-hizmetleri-anonim-sir-iletisim-aglari-izleme-destek-uzman-yardimcisi-2542922 

 GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

·         Üniversitelerin Bilgisayar, Elektrik/Elektronik, Elektronik Haberleşme bölümlerinden mezun,

·         Bilişim sektöründe kendini geliştirmeyi hedefleyen,

·         Ms Office ve internet uygulamalarını etkin bir şekilde kullanabilen,

·         Tercihen Cisco CCNA Eğitimi/Sertikası olan,

·         Tercihen giriş seviyesinde Fortinet bilgisi olan,

·         Tercihen voice, wireless bilgisi olan

·         Tercihen iyi düzeyde İngilizce bilen,

·         Sözlü ve yazılı iletişimi kuvvetli olan,takım çalışmasına yatkın ve müşteri odaklı,

·         Analiz yönü kuvvetli, dikkatli, problem çözme becerisi yüksek ve sonuç odaklı,

·         7 / 24 vardiyalı düzende çalışabilecek,

·         Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli.

 İŞ TANIMI

·         Network izleme araçları ile müşteri networklerinin 7/24 takip edilmesi,

·         Network sorunlarının çağrıya dönüştürülüp kayıt altına alınması ve gerekli bilgilendirmelerin yapılması,

·         1.seviye network desteği verilmesi; çözülemediği durumlarda 2.seviye ekiplere yönlendirilmesi,

·         LAN ve WAN network bileşenlerindeki sorunlara destek verilmesi,

 ·         WAN hatlarındaki arızaların tespit edilerek ISP tarafında takip ve çözüme kavuşturulması.

 


Çok Okunanlar


AKAY SİGORTA ARACILIK HİZMETLERİ LTD. ŞTİ İNDİRİM PROTOKOLÜ

Okunma Sayısı: 553


Tüm Haberler

Sayfayı Yazdır



 
Oda aidatlarınızı kredi kartınızla güvenli bir ortamda ödeyebilirsiniz.
ÜYE HAKLARI VE GÜVENLİ AİDAT ÖDEME
 

COPYRIGHT © 2005-2024 TMMOB ELEKTRİK MÜHENDİSLERİ ODASI GENEL MERKEZİ
IHLAMUR SOKAK NO:10 KIZILAY/ANKARA
TEL: +90 (312) 425 32 72 (PBX) - FAKS: +90 (312) 417 38 18

KEP ADRESİ : emo.merkez@hs01.kep.tr

 
 
Key Yazılım Çözümleri A.Ş.