 |
Odamızın Adana, Ankara, Antalya, Denizli, Diyarbakır, Eskişehir, Gaziantep, İstanbul, İzmir, Kocaeli, Mersin ve Trabzon şubelerinden gelen teknik personel, şube müdürleri ve teknik müdürler, 18-19 Haziran 2026 tarihlerinde Oda Hizmet Binası`nda bir araya geldi.
Toplantının açılışını Oda Müdürü Doğukan Yurttaş yaptı. Yurttaş, açılışta şubeler arası koordinasyonun ve ortak çalışma kültürünün gereği olarak yapılan bu toplantı hakkında bilgilendirmelerde bulundu.
İki gün süren ve verimli bir çalışma temposuyla geçen toplantıda, Odamızın idari ve teknik işleyişine ilişkin değerlendirmeler yapıldı. Toplantının önemli başlıklarından biri, üye otomasyon sisteminde EMOP‘tan MOBİS‘e geçiş süreci oldu. Katılımcılar, yeni sistemin sunduğu olanaklar, web arayüzünün kullanımı ve şubelerdeki uygulama deneyimleri üzerine bilgi ve görüş paylaşımında bulundu. MOBİS‘in şubelerdeki kullanımına ve uygulamalarına dair şubelerden gelen geri bildirimler not edildi, karşılaşılan sorunlara ortak çözüm önerileri geliştirildi ve sistemin işlevselliğinin artırılmasına yönelik yol haritası oluşturuldu. Şubeler arası bilgi paylaşımının ve dayanışmanın güçlendirilmesi açısından verimli bir toplantı gerçekleştirildi.
|
 |
|