|
HP, ’Bilgisayar hayatımdır (Computer is personal again)’ adıyla yeni bir kampanya başlatıyor. Ağustos ayında başlatılacak, 1 milyon dolar bütçeli kampanyayla bilgisayarlarda kişiselleşmenin olması gerektiğine dikkat çekilecek. Serdar Urçar, kampanyayla ilgili şu bilgileri verdi: "İlk başlangıçta bilgisayar bir sihir gibiydi. Herkes kişisel bir devrimden bahsediyordu. Fakat kısa bir süre sonra ’kişisellik’ kayboldu ve PC kelimesi tek başına kısaltma olarak kullanılır oldu. Bilgisayarlar artık hızla satılan bir sıkıcı kutu haline geldi. Oysa kişisel bilgisayar beyninizin yedeği gibi. HP, bilgisayar sahibi olmayı yeniden ’kişisel’ hale getirmek için bu kampanyayı başlatıyor. Bu makinelerle insanlara daha çok şey yapabileceklerini anlatmaya çalışacağız. Bu kampanya ABD ve Avrupa’da başladı." (HÜRRİYET, 12.05.2006)
|
|
|