|
22/Haziran/2026 Pazartesi günü Kocaeli Üniversitesi Teknoloji Fakültesi Biyomedikal Mühendisliği Bölümü`nün mezuniyet törenine EMO Kocaeli Şubesi olarak katılım sağladık.
Meslek yaşamlarına ilk adımlarını atan genç meslektaşlarımızla bir arada olmaktan büyük mutluluk duyduk. Bölümü dereceyle tamamlayan öğrencilerimizi kutlamak amacıyla EMO Kocaeli Şubemiz tarafından hazırlatılan plaket ve hediyeler, Şube Yönetim Kurulu Başkanımız Çiğdem Gündoğan ile Yönetim Kurulu Üyelerimiz M. Ferit Pekeroğlu ve Nagihan Özbek Çiçek tarafından sahnede takdim edildi. Biyomedikal Mühendisliği Bölümü derece öğrencileri: * Elif Nil ALAGEYİK – Bölüm Birincisi * Emad Alabdul Rahman – Bölüm İkincisi * Dolunay AKSOY – Bölüm İkincisi * Şükran BAŞARAN – Bölüm Üçüncüsü Başarılarıyla bizleri gururlandıran genç meslektaşlarımızı yürekten kutluyor, meslek hayatlarında başarılar diliyoruz. Elektrik Mühendisleri Odası‘nın bir parçası olan biyomedikal mühendislerimizin; meslek yaşamları boyunca dayanışmanın, mesleki gelişimin ve örgütlü mücadelenin gücünü yanlarında hissedeceklerine inanıyor, kendilerine meslek odamıza ve meslek yaşamına hoş geldiniz diyoruz.
|