MERKEZ ADANA ŞUBE ANKARA ŞUBE ANTALYA ŞUBE BURSA ŞUBE DENİZLİ ŞUBE DİYARBAKIR ŞUBE ESKİŞEHİR ŞUBE GAZİANTEP ŞUBE İSTANBUL ŞUBE İZMİR ŞUBE KOCAELİ ŞUBE MERSİN ŞUBE SAMSUN ŞUBE TRABZON ŞUBE

   · ŞUBE Giriş Sayfası

 İSTANBUL ŞUBE

   · 

ŞUBE TARİHÇESİ

   · 

ŞUBE YÖNETİM KURULU

   · 

ŞUBE DENETÇİLERİ

   · 

ŞUBE ÇALIŞANLARI

   · 

KOMİSYONLAR

   · 

ÇALIŞMA PROGRAMI

   · 

ÇALIŞMA RAPORU

   · 

TEMSİLCİLİKLER

   · 

HABERLER

   · 

DUYURULAR

   · 

GÖRÜŞLER-RAPORLAR

   · 

BASIN AÇIKLAMALARI

   · 

YAZILI BASINDA ŞUBEMİZ

   · 

GÖRSEL BASINDA ŞUBEMİZ

   · 

BASINDAN SEÇTİKLERİMİZ

   · 

YİTİRDİKLERİMİZ

   · 

EVLİLİK DUYURULARI

   · 

YENİ DOĞAN DUYURULARI

   · 

İŞ YAŞAMI DUYURULARI

   · 

MİSEM EĞİTİMLERİ

   · 

EĞİTİMLER

   · 

İŞ VE ELEMAN ARAYANLAR

   · 

SMM NEDİR?

   · 

ÖLÇÜM VE BİLİRKİŞİLİK İÇİN BAŞVURU

   · 

YAYIN SATIŞ VE KİTAP LİSTESİ

   · 

İSTATİSTİKLER

 
Şube Kapsamındaki İller:

 EDİRNE   İSTANBUL   KIRKLARELİ   TEKİRDAĞ 
 

 
MİSEM EĞİTİMLERİ
 

EMO İstanbul Şubesi
Haber Bülteni
SAYI: 81

Tüm Sayılar

· 

GENEL

· 

SMM

· 

ÜYELİK İŞLEMLERİ

· 

MİSEM

· 

EMO E-POSTA

· 

FERDİ KAZA SİG.

· 

İMZA YETKİSİ

· 

ENERJİ VERİMLİLİĞİ

· 

SORUN SÖYLEYELİM

· 

ENERJİ KİMLİK BELG.

· 

ENAZ (ASGARİ) ÜCRETLER

· 

YAPI DENETİM

· 

E-İMZA

· 

MESLEKİ SORUMLULUK SİGORTASI

· 

LPG SORUMLU MÜDÜRLÜK

· 

EMBK

· 

KVKK

EMO ISTANBUL ŞUBESİ PERSONELİ EĞİTİMLERİ YAPILDI.



 
EMO ISTANBUL ŞUBESİ çalışanlarına yönelik olarak 10-11 Kasım 2007 tarihlerinde 2 günlük İLETİŞİM eğitimi yapğıldı. Ayrıca bu eğitimden sonra 2 günlük FARKINDALIK VE DEĞERLER EĞİTİMİ ise 29 Aralık 2007 ve 05 Ocak 2008 tarihlerinde yapılacak. Eğitimlerin içeriklerine yazının devamın ulaşabilirsiniz.
 

İLETİŞİM EĞİTİMİ (10-11 KASIM 2007)

Amaç: Etkin ve doğru iletişim için kendini ifade, empati, dinleme gibi becerilerin geliştirilmesi ve iletişimde dikkat edilmesi gereken hususları fark edebilme bu eğitimin amacıdır. Dolayısıyla bir arada yaşayan ya da çalışan bireylerin sağlıklı bir iletişim içinde motivasyon ve verimliliklerinin artması hedeflenmektedir. 

Süre: 12 saat / 2 gün 

İletişim her birey için önemli bir donanımdır. Fakat nedense bu konuda çok zaman eğitime ihtiyaç duyulmaz ve bilindiği varsayılır. Oysa çalışanların içselleştirilmiş bir iletişim bilgisine ihtiyacı vardır. Meslektaşlarıyla, müşterileriyle ve aileleriyle ilişki kurarken... Bu eğitimde katılımcıların iletişim unsurlarını öğrenmeleri ve uygulayabilmeleri, sağlıklı bir iletişim kurabilmek için nelere dikkat etmeleri gerektiği, sözlü - sözsüz iletişim ve bedenin konumunun iletişime etkilerini görmeleri hedeflenir. İletişimde dinlemenin önemi ve algılamanın etkisini öğrenmeleri, tüm bunlardan yola çıkarak sağlıklı bir iletişim kurabilmek için sahip olunması gereken davranış şekillerini geliştirmeleri amaçtır. Eğitimde drama ve aktif öğrenme yöntemleri kullanılmaktadır. 

      AMAÇLARA ULAŞMA 

  • İletişim unsurlarının öğrenilmesi ve uygulanabilmesi
  • Sağlıklı bir iletişim kurabilmek için nelere dikkat edilmesi gerektiğini fark edebilme,
  • Sözlü - sözsüz iletişim ve bedenin iletişime etkilerini görebilme ve bunları iletişimi daha sağlıklı hale getirebilmek için kullanabilme,
  • İletişimde dinlemenin önemi ve algılamanın etkisini fark edebilme,
  • Sağlıklı bir iletişim kurabilmek için sahip olunması gereken davranış şekillerini geliştirebilme.

     EĞİTİMİN KAZANDIRDIKLARI 

  • Çalışanların birbirine olumlu yaklaşması,
  • Kişilerin kendini doğru ifade edebilmesi,
  • İletişim bozuklukları ve kazalarının en aza indirgenmesi,
  • Dinleme ve Empati becerilerinde gelişme sağlanması,
  • Sempatik bir çalışma ortamına katkı

EĞİTİM İÇERİĞİ 

  • Pozitif eğitim ortamı ve grup dinamiği oluşturma
  • İletişim modeli ve yeniden tanımlanması
  • İletişim engelleri
  • Etkin iletişim
  • Beden Dili
  • Algılama
  • Aktif Dinleme
  • Empati
  • Sağlıklı iletişim için yapılması gerekenler.

   YÖNTEMLER 

Eğitimde temel yöntemimiz yaratıcı drama olacaktır. Grup çalışmaları ve oyunları, rol oyunları, beyin fırtınası, akıl haritası, istasyon yöntemi, konu aktarımı yoluyla da eğitim interaktif bir şekilde yürütülecektir.

    EĞİTMEN: Nesrin KARADAĞ

 

 

FARKINDALIK VE DEĞER EĞİTİMİ (29 ARALIK 2007 VE 05 OCAK 2008)

Amaç: Kişilerin kendi özellikleri ve yatkınlıklarını keşfetmesi ve bunları evrensel değerlerle bağlantılandırarak istekli ve nitelikli çalışanlar olma yolunda farkındalık geliştirmeleri amaçlanmaktadır. Dolayısıyla çalışanların motivasyon ve verimliliklerinin artması hedeflenmektedir. 

Evrensel değerler GERÇEK, SEVGİ, DOĞRU DAVRANIŞ, İÇ HUZUR ve ŞİDDETTEN KAÇINMA‘ dan oluşan beş temel değer ve bunların alt değerlerini içerir. Toplumların suç işleme, şiddet, kendine değer vermeme, başkalarına saygı duymama, başarı ve verim düşüklüğü gibi sorunlarıyla, beş temel evrensel değerin evde, sokakta ve işte uygulanması ve içselleştirilmesi sayesinde başa çıkabileceğine inanılmalıdır. Bu beş temel değer ve alt değerlerine sahip olan ve bunları kullanan bireyler topluma daha yararlı, kendisi ve çevresiyle barışık ve verimli iç huzur sahibi kişiler olacaklardır. 

Kısaca bu temel beş değeri şöyle tanımlayabiliriz.

GERÇEK: Değişmezliğin ve zaman dışılığın odaklanmasıdır. Bu değerin uygulanması idrak gücünü ve sezgiyi geliştirir. Kendini analiz etmeyi, akıl yürütmeyi, doğru ve yanlışı ayırt etme yeteneğini teşvik eder.

SEVGİ: Tüm evreni bir arada tutan enerjidir. Tüm değerlerin seve seve uygulanmasını ve herkese karşı merhametli olunmasını sağlar.

DOĞRU DAVRANIŞ: Doğru ve gerçek olanı uygulama halidir. Bu değerin uygulanması iradeyi geliştirir. İç huzurunu artırır.

İÇ HUZUR: Duygulara ilişkin bir dengelilik, sakinlik halidir. Hareketlerin duyulara bağlı isteklerden temizlenmesine yol açar, halinden hoşnut olmayı teşvik eder.

ŞİDDETTEN KAÇINMA: Tüm dünyayı kucaklayacak şekilde genişlemektir. Çevremize karşı bir yükümlülüğümüz olduğunu hatırlatır ve tüm yaşam biçimlerine yönelik bir uyum edinmemizi sağlar. 

Aslında doğuştan getirdiğimiz bu özelliklerimiz aldığımız eğitim ve çevre şartları nedeniyle maalesef bozulur ve yozlaşmaya uğrar. Özellikle çalışanlar genel olarak iş hayatının yoğunluğunda zaman zaman dürüstlüğün, sevginin, hoşgörünün, saygının, iç huzurunun vb. önemini unutabilir ve bu da iş ortamına yansıyarak çalışma hayatını olumsuz yönde etkiler. Özellikle sivil toplum örgütlerinde çalışan bireylerin evrensel değerler konusunda daha duyarlı olmaları beklenir ve yaptıkları iş gereği öyle olmaları da gerekir.

Bu eğitimde iki gün boyunca beş temel değer ve alt değerleri katılımcılarla beraber drama ve aktif öğrenme yöntemleriyle irdelenecek ve kişilerin bireysel farkındalıklarının artması ve değerleri anımsayıp benimsemeleri sağlanmaya çalışılacaktır. 

AMAÇLARA ULAŞMA

  • Bireysel farkındalığın geliştirilmesi ve bireylerin kişilik özelliklerini fark edebilmesi
  • Evrensel değerlerin neler olduğunu öğrenme ve iş hayatındaki önemini kavrama
  • Evrensel değerlerin insan ilişkileri, iş hayatı ve daha iyi bir dünya için benimsenmesi
  • Değer ve erdem sahibi olmanın verimliliğe katkılarını fark etme
  • Daha verimli ve sağlıklı bir iş ortamı için evrensel değerleri kullanabilme
  • Sağlıklı bir birey ve çalışan olmak için gereken davranış şekillerini geliştirebilme.

EĞİTİMİN KAZANDIRDIKLARI

  • Kendiyle barışık çalışanlar
  • İşine, çevresine ve dünyaya karşı duyarlı bireyler olma yolunda adımlar
  • Çalışanların birbirine olumlu yaklaşması,
  • İş etiği sahibi çalışanlar olma yolunda çaba
  • Pozitif bir çalışma ortamına katkı

EĞİTİM İÇERİĞİ

  • Bireysel farkındalık
  • Kişisel özelliklerin keşfedilmesi
  • Değer yargılarının sorgulanması
  • Evrensel Değerler ve alt başlıkları
  • Değer sahibi olmanın iş ortamına pozitif etkileri
  • Değer sahibi olmanın dünyaya ve hayatımızın bütününe etkilerinin irdelenmesi

YÖNTEMLER

     Eğitimde temel yöntemimiz yaratıcı drama olacaktır. Grup çalışmaları ve oyunları, rol oyunları, beyin fırtınası, akıl haritası, istasyon yöntemi, konu aktarımı yoluyla da eğitim interaktif bir şekilde yürütülecektir.

SÜRE:  12 saat / 2 gün      

EĞİTMEN:

Nesrin KARADAĞ



TORBA YASA TEKLİFİNİ GERİ ÇEK

17.11.2020
 


Çok Okunanlar


ŞUBEMİZDEN İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ`NE ZİYARET

ŞUBE KOORDİNASYON KURULU GERÇEKLEŞTİRİLDİ

ŞUBEMİZ EMO GENÇ ÜYELERİ EMO GENEL KURULU`NDA

ŞUBEMİZDEN İKİTELLİ OSB`YE ZİYARET

Okunma Sayısı: 1838


Tüm Haberler

Sayfayı Yazdır



 
Oda aidatlarınızı kredi kartınızla güvenli bir ortamda ödeyebilirsiniz.
ÜYE HAKLARI VE GÜVENLİ AİDAT ÖDEME
 

COPYRIGHT © 2005-2024 TMMOB ELEKTRİK MÜHENDİSLERİ ODASI GENEL MERKEZİ
IHLAMUR SOKAK NO:10 KIZILAY/ANKARA
TEL: +90 (312) 425 32 72 (PBX) - FAKS: +90 (312) 417 38 18

KEP ADRESİ : emo.merkez@hs01.kep.tr

 
 
Key Yazılım Çözümleri A.Ş.